我的心好痛。我現在依然哭。這一年係我過得最痛苦的一年。由上年的六月三十號我跌了我的hard drive至到而家、我冇做個一個對的事。

1.跌了我的hard drive (所有3年的data完全冇晒)

2.reject了兩份工作

3.冇潑心機去apply for grad school

4.冇珍惜他、她...

5.冇與他做一個明顯一點嘅回應

6.放棄了侍奉

7.冇參加生命之道

8.係公司講錯嘢、冇喺公司做

9.決定喜歡他...

10.畀機會畀佢食住我

 

依然有好多...下次再講...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stephng 的頭像
    stephng

    Princess Fairy Naive's little world

    stephng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()