我都知道我冇咁好彩㗎啦、只係喺身邊的人常常説 “因爲你太眼角高”、“因爲你唔夠主動”、“因爲你畀身邊的男仔一個唔明顯的反應”、 “因爲你太清高”...要講的借口和責怪的句子真係可以講得一個月都可以未講晒。

其實所有的是廢話、只係我做出嚟的假象、令到自己容易落台。我情願畀人話清高、都唔要畀人知道我背後的痛苦...因爲、我也怕畀人關心我、爲我擔心... 或者我太怕畀人評估我。

我太清楚自己的情形、真係唔關我事!:( 你們説的、冇一個原因係對... 我要做的和可以做的都全部做晒。只係怪我“太唔好彩”

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stephng 的頭像
    stephng

    Princess Fairy Naive's little world

    stephng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()